loading...
من آرن آرامان هستم و دیگر هیچ..........
مدیون الرقـــیـّـه (س) بازدید : 70 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

دلم گرفته است

 

دلم گرفته‌است

 

به ایوان می‌روم و انگشتانم را

 

بر پوست کشیدهٔ شب می‌کشم

 

چراغ‌های رابطه تاریکند

 

چراغ‌های رابطه تاریکند

 

کسی مرا به آفتاب

 

معرفی نخواهد کرد

 

کسی مرا به میهمانی گنجشک‌ها نخواهد برد

 

پرواز را بخاطر بسپار

 

پرنده مردنی‌ست

 

Flight Over Water 3: Birds silhouetted against a colourful sky, reflected in water. Graphic. Bird shapes courtesy of Obsidian Dawn. You may prefer:  http://www.rgbstock.com/photo/2dyXyhs/Flight+Over+Water+1  or:  http://www.rgbstock.com/photo/nHepI2C/Moon+Reflected+in+Water+1

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من آرن آرامان هستم و دیگر هیچ...........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 2,121
  • بازدید کلی : 39,017
  • کدهای اختصاصی

    ساخت صفحات پاپ آپ